• چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ -
  • 02 October 2024

  • چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ -
  • 02 October 2024
مهلت ثبت نام تا دهم مهر؛

فرآیند انتخاب صادرکنندگان نمونه 1403

سازمان توسعه تجارت ایران با انتشار اطلاعیه‌ای، از آغاز فرآیند ثبت‌نام ارزیابی و انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی سال 1403 خبر داد...

روز ملی صادرات به‌رسم سال‌های گذشته در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش‌های فعالان عرصه صادرات غیرنفتی برگزار خواهد شد و سازمان توسعه تجارت ایران به‌منظور انتخاب صادرکنندگان ممتاز و نمونه ملی، فرآیند ثبت‌نام ارزیابی و انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی سال 1403، را آغاز کرده است.
سازمان توسعه تجارت ایران بر اساس معیارها و شاخص‌های مندرج در سامانه این سازمان، درصدد شناسایی الگوهای موفق در بخش صادرات و معرفی آنان به‌عنوان صادرکننده ممتاز و نمونه ملی در سال 1403 در بیست و هشتمین سالروز ملی صادرات است.
در این فراخوان، از علاقه‌مندان دعوت شده است از ۵ مهر تا ۱۰ مهر 1403 ضمن ورود به سایت سازمان و ثبت‌نام الکترونیکی در سامانه سازمان توسعه تجارت نسبت به بارگذاری اسناد و مدارک مرتبط به استناد شاخص‌های ارزیابی اعلام شده در سامانه مربوط اقدام کنند.
سازمان توسعه تجارت ایران اعلام کرده است: در سال جاری فرآیند ثبت‌نام متقاضیان انتخاب صادرکنندگان ممتاز و نمونه ملی فقط از طریق درگاه سامانه الکترونیکی انجام می‌پذیرد؛ ازاین‌رو از مراجعه حضوری به دبیرخانه انتخاب صادرکنندگان نمونه و ارسال فیزیکی مدارک و مستندات به سازمان توسعه تجارت ایران اجتناب کنید.
بر اساس فراخوان، ثبت‌نام در سه دسته گروه‌های کالایی، محصول فناورانه و خدمت انجام خواهد شد. و تاریخ مندرج غیرقابل تمدید است و پس از پایان مهلت ثبت‌نام و خود اظهاری متقاضیان، بلافاصله مرحله ارزیابی بنگاه‌های متقاضی و انتخاب برترین‌ها طی فرآیند الکترونیکی انجام خواهد پذیرفت.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/12282
اخبار مرتبط
نظرات شما